söndag 25 mars 2018

Ägg som Vaser ~ use an Egg as a Vase

there is a translator to the right ( in web version)
nu är vi inne i själva Påskveckan.. hur kul som helst :)
Tänk på att ÄGG går att använda till väldigt mycket.....exempelvis som VAS
knäck bara ena ändan försiktigt och häll ut innehållet ( blir god omelett)
skölj ur och sätt i en äggkopp,,,,,,,vasen är klar!

passar bra till de flesta av Vårens blommor..... bara man klipper korta skaft....

bara fantasin sätter gränser.....
glöm inte att hälla på vatten rätt ofta.

måste bara visa hur vackert SOLEN lyste in ikväll på alla mina Påskris...
oj vilken härlig tid som ligger framför oss nu.
OBS! alla min FJÄDRAR är från döda djur och köpta HÄR
ni som vill se mer PÅSKPYSSEL klicka HÄR och scrolla nedåt
ni som gillar det jag gör kan lätt följa mig på INSTAGRAM där jag heter rosegardenmalevik eller FACEBOOK där jag heter Rose Garden Malevik
kram kram 
Håkan

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar